torstai 25. helmikuuta 2016

30 faktaa Nepsusta

 Moi!
Ajattelin tänään kertoa teille 30 faktaa musta, jotta tietäisitte vähän paremmin minkälainen ihminen täällä kirjoittelee :D
Mut tosiaa ei muuta kun aloitetaa vaa ;)

1. Asun pääkaupunkiseudulla
2. Olen synytynyt vuonna 2003, eli täytän tänä vuonna 13v.
3. Harrastan keppihevosia, sirkuskoulua ja Cheer Dancea, mutta harrastan myös tavallaan epäsäännöllisesti ratsastusta
4. Rakastan järjestelmäkameralla kuvaamista :3
 

5. Omistan vaaleat hiukset niinkuin kuvasta huomaa
6. Mulla EI siis ole luonnonkiharoita, vaan tuossa kuvassa mulla oli vaan vähän kiharrettu hiuksia ;)
7. Mua luullaan noin 10-11 vuotiaaks, koska olen niin lyhyt :P
 

8. Keppihevosia olen harrastanut vasta noin vuoden ja 7kk
9. Kepparit ovat nykyään minulle tosi tärkeä harrastus :3
10. Kisaan usein (keppareilla), ja ihan hyvin tuloksin :)
11. Rakastan eläimiä, varsinkin poneja/hevosia :3
  

 12. Mun lempilaitteet linnanmäellä on varmaan kirnu, vuoristorata, ja raketti :D
13. En oo käyny linnanmäen ukossa, koska pelkään sieltä tippumista xD
14. Joudun pitämään keppistellessä molemmissa jaloissa nilkkatukia, ja se on ärsyttävää :(
15. Mun este-enkat on tosi huonot, koska mun nilkat ei kestä korkeiden esteden hyppäämistä, eikä nilkkatuet mulla ole kauheasti auttanut :(
16. Mun este-enkat on siis vain 102cm keparilla ja 107cm ilman...
 

17. En ole ihan varma kuinka monta keppihevosta omistan, mutta virallisesti Kht pollenkaviossa asustaa niistä vain 4
18. Oritalli ratsu ja Kht ärim valmentaa mua :)
19. Olen koulussa tällä hetkellä kuudennella luokalla
20. En ole koskaan ollut lentokoneessa
21. Lähden huomenna Tallinnaan :D 

22. Tykkään laskettelemisesta, mutta olen lasketellut vain kerran :'D
23. Säästän tällä hetkellä uuteen järjestelmäkameraan
24. Mulla on instassa tosi monta käyttäjää, mutta käytän niistä enään vain neljää
25. Mun keppihevosinsta on kht_pollenkavio, menkääpä seuraamaan sitä ;)
26. Haluisin pidemmät hiukset
27. Opiskelen koulussa ranskaa ja enkkua
28. Mun lempiaineet koulussa on fyke ja tekstiili
29. En ymmärrä miten mun keppihevostilillä instassa on niin paljon seuraajia :3 (niitä on 2236)
30. Mun lempi vuodenaika on ehdottomasti kesä :3 


Siinä oli nyt jotain faktoja mitä keksin :P
Se ois sitten moikka!!! :D

Ps. Tällä viikolla ois ehkä vielä tulossa My Day ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti